تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد ادارات اوقاف استانها ارزیابی می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حمید عسکری سوادجانی درباره سلسله جلسات گزارشگیری سه ماهه ابتدایی سال جاری اظهار کرد: سلسله جلسات گزارشگیری سه ماهه اول سال جاری از وضعیت و عملکرد برنامه‌های فرهنگی ادارات کل اوقاف استانها در ستاد سازمان اوقاف در حال برگزاری است.

وی افزود: با ابلاغ نقشه راه عملیاتی بقاع متبرکه کشور در پایان سال 1395 و پیش‌بینی برنامه‌هایی در حوزه‌های عمرانی، مدیریتی، فرهنگی، حقوقی و ثبتی و حراست برای بقاع و اماکن متبرکه از عملکرد سه ماهه اول استانها با حضور رئیس سازمان اوقاف گزارشگیری می‌شود که تاکنون کارنامه عملکرد استا‌نهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و قزوین پس از ارزیابی معاونتهای تخصصی صادر شده است.

مدیر موسسات خیریه سازمان اوقاف با بیان اینکه دیروز (شنبه 24 تیر ماه) از استانهای ایلام، گلستان، کردستان، سمنان و سیستان و بلوچستان گزارشگیری شده است، تصریح کرد: کارنامه عملکرد آنها نیز در حوزه مدیریت بقاع و اماکن متبرکه صادر خواهد شد.

عسکری یادآور شد: همچنین از دیگر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی استانها که دارای اولویت هستند، در راستای برنامه سال 96 در دو موضوع گزارشگیری بعمل می‌آید.

وی گفت: این دو موضوع عبارتند از: 1 - تعداد وقفهای جدید در دو بخش «منفعتی و انتفاعی»، راه‌اندازی خیمه‌های معرفت، مراکز فرهنگی و قرآنی و برپایی نمازهای جماعت؛ 2 - اجرای نیات واقفان در سرفصلهای مذهبی، خیریه، اجتماعی، مدارس علوم دینی، مساجد و بقاع متبرکه گزارشگیری شده و کارنامه عملکرد استانها در این بخش نیز صادر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد ادارات اوقاف استانها ارزیابی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..