تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غالب نقاط کشور گرمتر می‌شود

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سه روز آینده در اغلب نقاط کشور با تداوم استقرار واچرخند جنب حاره‌ای ( این سیستم باعث می‌شود تا هوای گرم از ارتفاعات به سطح بیاید) آسمانی صاف و بدون پوشش ابر خواهیم داشت.

وی افزود: فردا بعد ازظهر افزایش ابر و بارشهای رگباری در دامنه‌های شمالی البرز و جنوب گیلان، ارتفاعات شمالی استان آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود همچنین رگبار پراکنده باران در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوبی (استانهای فارس، غرب کهگیلویه و بویر احمد و جنوب اصفهان)، استان هرمزگان و جنوب کرمان نیز پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور  با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود، تصریح کرد: دما در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور افزایش 2 درجه‌ای خواهد داشت که این افزایش دما در استان خوزستان محسوس خواهد بود؛ طی این مدت، وزش باد در نوار شرقی کشور قابل ملاحظه بوده و منطقه زابل وزش باد شدید خواهد داشت که موجب خیزش گرد و خاک بویژه در اوایل صبح خواهد شد.

نقشینه اهواز با 50 درجه بالای صفر را گرمترین مرکز استان و شهرکرد با 12 درجه بالای صفر را خنک‌ترین مرکز استان دانست و گفت: دمای هوای استان تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 36 درجه بالای صفر و در خنک‌ترین لحظات به 24 درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غالب نقاط کشور گرمتر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..