تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری واقعی از گلکسی C10 سامسونگ منتشر شد

تصاویری واقعی از گلکسی C10 سامسونگ منتشر شد

گلکسی سی 10 یکی از 4 گلکسی سامسونگ است که از قرار معلوم امسال با دوربین دوال رونمایی خواهند شد. سه گوشی دیگر عبارتند از گلکسی نوت 8، گلکسی (C7 (2017 و گلکسی (J7 (2017 . اگر به تصاویر زیر دقت کنید، عکسی را می بینید که گفته می شود پنل پشتی گلکسی سی 10 را نشان می دهد که علاوه بر نمایش خطوط جدید آنتن در محصولات سامسونگ، از وجود دوربین دوال در این اسمارت فون نیز خبر می دهد. با تک شات همراه باشید.


گفته می شود که سی 10 نخستین گوشی سامسونگ است که با دوربین دوال معرفی می شود. البته عده ای هم توقع دارند که نوت 8 نخستین اسمارت فونی باشد که سامسونگ با دوربین دوال راهی بازار می کند. بر اساس شایعات اخیر، گلکسی نوت 8 روز 23 آگوست یا اول شهریور و کمی زودتر از آنچه انتظار می رفت رونمایی خواهد شد. این رونمایی زودهنگام به دلیل افت روند فروش گلکسی اس 8 خواهد بود. متاسفانه، این خبر هم نمی تواند به تشخیص اینکه بالاخره سامسونگ کدام محصول مجهز به دوربین دوال را زودتر راهی بازار می کند کمکی بکند.


بر اساس شنیده ها گلکسی سی 10 از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080x1920 برخوردار است. نسخه هایی که در آمریکا عرضه می شوند به اسنپدراگون 660 با هشت هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 مجهزند. در سایر بازارها این محصول به اگزینوس 7872 مجهز خواهد بود. از سایر مشخصات باید به 6 گیگ رم و 64/128 گیگ فضای حافظه داخلی اشاره کرد. این اسمارت فون همچنین از باتری پر قدرت 4000 میلی آمپری برخوردار است.


در تصاویر زیر می بینید که در زیر تنظیم کننده صدا دکمه Bixby قرار گرفته که در نتیجه سی 10 اولین گوشی بعد از گلکسی اس 8 است که به این قابلیت مجهز است.


ظاهراً این اسمارت فون با قیمت پایه 515 دلار برای مدل دارای 64 گیگ حافظه داخلی عرضه می شود.

سامسونگ سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری واقعی از گلکسی C10 سامسونگ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..