تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ساخت دهکده سالمندان در نطنز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی محبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: اداره بهزیستی یکی از اداراتی است که بیشترین تعاملات را با مردم دارد و هدف آن افزایش مشارکت‌های مردمی به منظور رفع نیازهای معلولان جامعه است.

وی با بیان اینکه بالغ بر هزار و 400 پرونده در حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان تشکیل شده است، افزود: از تعداد پرونده‌های موجود در این اداره تعداد هزار و 61 پرونده توانبخشی شامل امور معلولان، 112 پرونده برای بهبود یافتگان اعتیاد و  308 پرونده حمایتی مانند زنان سرپرست خانوار وجود دارد.

رئیس اداره بهزیستی نطنز نقش خیران را در کمک به این اداره بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: کمک‌های خیریه می‌تواند ما را در تأمین خواسته‌های معلولان و کارهایی که می‌توانیم در خصوص آن‌ها نشان دهیم بهتر کمک کند؛ به هر حال در بهزیستی باید وسایل مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج را تهیه کرد و در اختیار آنان قرار دهیم که این جز با کمک خیران امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به جمعیت 44 هزار نفری شهرستان نطنز گفت: حدود 12.5 درصد این جمعیت را سالمندان تشکیل می‌دهند و  باید در شهرستان برای سالمندان فکری داشته باشیم که با توجه به آب و هوای این شهرستان ساخت دهکده سالمندان ضروری به نظر می‌رسد.

محبی نبود مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان قبل از ازدواج را یکی از معضلات شهرستان برشمرد و مطرح کرد: امیدواریم با همکاری همه نهادهای مرتبط در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار مراکز مشاوره ژنتیک قبل ازدواج در شهرستان باشیم تا مشکلات ازدواج مانند معلولیت‌ها را دیگر نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ساخت دهکده سالمندان در نطنز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..