تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور در سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛این دوره از رقابت ها در بخش پسران در 12 ماده 100 متر، 200 متر، 800 متر، 1500 متر، 60 متر با مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب توپ، پنجگانه، 100×4 متر امدادی و پیاده روی 1000 متر روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.
آغاز مسابقات بخش پسران مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در روز 27 تیرماه خواهد بود و این بخش از مسابقات نیز تا 30 تیرماه ادامه داشته و در این مرحله 540 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 59 تیم مشارکت دارند.
مسابقات بخش دختران نیز در سه مقطع تحصیلی برگزار می شود و بر این اساس در مقطع ابتدایی 240 نفر در قالب 22 تیم اول مردادماه در سنندج حضور پیدا خواهند کرد.
پس از برگزاری مراسم اختتامیه این مرحله در سوم مردادماه، بلافاصله رقابت های مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با شرکت 490 دانش آموز در 44 تیم آغاز می شود و در هفتم مردادماه به پایان می رسد.
مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور 25 تیر تا هشتم مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان با شرکت بیش از هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می شود.

 انتهای پیام/م

سنندج،میزبان سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..