تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای قطار سریع‌السیر قم-اراک در مراحل مطالعاتی است

اجرای قطار سریع‌السیر قم-اراک در مراحل مطالعاتی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن صبوری، با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده برای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان اظهار داشت: مراحل اجرای این پروژه مهم سال گذشته با پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء آغاز شد و برای اجرای این پروژه اعتبار پنج میلیارد یورویی در نظر گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه شرکت چینی مشاوره این طرح را برعهده‌گرفته است، افزود: مسیر تهران به قم در مرحله تجهیز کارگاه قرار داشته ولی مسیر قم به اصفهان حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی را سپری کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از مباحثی که در چند ماه گذشته درباره ایستگاه مرکزی قم به‌عنوان ایستگاه تبادل سفر مطرح‌شده است که در این جلسه مقرر شد اقداماتی برای مطالعه ایستگاهی در میدان مطهری در دستور کار قرار گیرد که با توجه به عبور مترو بتوان بهره‌وری بهتری از آن نمود.

وی با اشاره به تلاقی مسیر قطار سریع‌السیر با متروی قم عنوان کرد: تغییر مسیر مترو و مسیریابی جدید برای قطار شهری باید به‌گونه‌ای انجام پذیرد که نواحی پرترددی را تحت پوشش قرار دهند تا بتوان همپوشانی مناسبی بین قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان با متروی قم ایجاد کرد.

صبوری اجرای قطار سریع‌السیر قم- اراک را در مدنظر قرار داد و گفت: مراحل مطالعاتی این طرح نیز در حال انجام است که قطعاً اتمام این پروژه نیز می‌تواند در افزایش ترددها، افزایش استفاده از ناوگان ریلی و تبدیل‌شدن به کانون تبادل قطارهای پرسرعت تبدیل شود.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای قطار سریع‌السیر قم-اراک در مراحل مطالعاتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..