تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از بیمه تأمین اجتماعی در طارم

ساعت: 16:29 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150417

مسئول بیمه تأمین اجتماعی شهرستان طارم گفت: با توجه به رشد و آگاهی مردم از خدمات و حمایت های تأمین اجتماعی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی این شهرستان به تعداد ۱۲ هزار و ۳۳۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، با اشاره به نقش و اهمیت بیمه تأمین اجتماعی در جامعه اظهار داشت: مهم ترین شاخص توسعه هر کشور گسترش تأمین اجتماعی است.

وی ضمن گرامیداشت ۲۵ تیرماه سالروز تأمین اجتماعی این روز بزرگ را بر فعالان عرصه کار و تولید و بر کلیه بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران تبریک گفت و افزود: تأمین اجتماعی یعنی تلاش برای ایجاد آرامش، امید به آینده و رفع نگرانی درباره روزهای سخت زندگی است.

مسئول اداره تأمین اجتماعی شهرستان طارم گفت: تاریخچه بیمه و تأمین اجتماعی نوین ایران به سال ۱۳۰۸ (زمان احداث راه آهن) برمیگردد که به منظور حمایت و صیانت از نیروی کار، تأمین امنیت و آسایش نیروهای مولد و زحمتکش به وجود آمد.

جمشیدی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر بزرگترین نهاد بیمه ای، درمانی و اقتصادی کشور و حتی در سطح خاورمیانه است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایت ها و خدمات خود قرار داده است.

وی با اشاره به خدمات و حمایتهای سازمان تأمین اجتماعی افزود: این خدمات شامل تعهدات کوتاه مدت است که بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه پزشکی و کمک هزینه کفن و دفن از جمله این موارد محسوب می شود.

گفتنی است تعهدات بلند مدت آن شامل پرداخت انواع مستمری بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری فوت و بازماندگان می شود بنابراین سازمان تأمین اجتماعی ایران به دلیل خدمات متنوعی که ارائه میدهد از دیدگاه جهانی به سازمان سخاوت معروف است.

گزارش و عملکرد تأمین اجتماعی شعبه طارم:

تأمین اجتماعی شعبه طارم در آذر سال ۱۳۸۴ با ۲۷۰۰ نفر بیمه شده فعالیت خود را شروع نمود که در حال حاضر با رشد و آگاهی مردم از خدمات و حمایت های تأمین اجتماعی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی به تعداد ۱۲۳۳۵ نفر افزایش یافته است.

کارگاه فعال :۴۶۶ کارگاه

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری ۳۶ نفر

تعداد مستمری بگیران ۳۰۰ نفر

مجموع پرداختی های کوتاه مدت در یک سال منتهی به خرداد سال ۹۶ ، بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال

مجموع پرداختی های مقرری بگیران بیمه بیکاری در مدت مذکور بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال

مجموع پرداختی های شعبه به مستمری بگیران بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال می باشد.

تعداد دفترچه صادره ۶۹۷

تجدید دفترچه ۵۴۵۷

تأمین اعتبار ۱۰۵۸۳

خدمات درمانی که به بیمه شدگان ارائه میدهد به صورت مستقیم و غیر مستقیم بوده که خدمات درمانی مستقیم از طریق مراکز درمانی ملکی سازمان میگیرد. خدمات درمانی غیر مستقیم نیز با خرید خدمات درمانی از مراکز درمانی دولتی و خصوصی صورت میگیرد.

تأمین اجتماعی شعبه طارم همگام با سایر شعب سراسر کشور و در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری که سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده و رضایت مندی بیمه شدگان اقدامات زیر را به بیمه شدگان خود ارائه نموده است:

طرح نام نویسی متمرکز و تخصیص شماره تأمین اجتماعی ویژه به هریک از بیمه شدگان.

 فراهم نمودن امکان صدور و پرداخت غیرحضوری (اینترنتی) حق بیمه تمام بیمه شدگان خاص ( صاحبان حرف و مشاغل آزاد، اختیاری، قالی بافان، رانندگان، باربران ، زنبورداران و ۰۰۰۰)

فراهم نمودن امکان ارسال و پرداخت حق بیمه غیرحضوری (اینترنتی) برای کلیه کارگاه ها تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیمه شدگان پرداخت متمرکز مستمری ها و مقرری بیمه بیکاری متمرکز نمودن انجام معاینات پزشکی قبل از استخدام و اصل ماده ۹۰ در شهرستان طارم راه اندازی برنامه اتوماسیون اداری به منظور افزایش دقت، امنیت و سرعت مکاتبات اداری.

مسئول بیمه تأمین اجتماعی شهرستان طارم ضمن توصیه همشهریان نسبت به پرداخت بیمه از کلیه بازاریان، کسبه، صاحبان مشاغل آزاد علی الخصوص زنان خانه دار که فاقد پوشش بیمه ای هستند خواست جهت پرداخت بیمه به شعبه مذکور مراجعه و نسبت به بیمه پردازیشان اقدام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از بیمه تأمین اجتماعی در طارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..