تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




29 هزار کودک زیر 6 سال تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی هستند

ساعت: 17:09 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150666

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 29 هزار کودک زیر 6 سال در 738 مهد تحت پوشش قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، مهرداد مطلبی امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی تشکیل شد اظهار داشت: هم اکنون 29 هزار کودک زیر 6 سال در 738 مهد تحت پوشش قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 16 مهد در مناطق آسیب خیز استان ایجاد شد تصریح کرد: امسال نیز 20 مهد دیگر در آذربایجان غربی ایجاد می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ارتقاء کمی و کیفی مهدهای استان در دستور کار قرار دارد افزود: هم اکنون 10 درصد کودکان استان از خدمات مهد، بهره مند هستند.


وی با اشاره به فعالیت دفتر زنان و خانواده معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان بیان کرد: در این رابطه هم اکنون به پنج هزار و 525 نفر خانواده مستمری پرداخت شده و اولویت این اداره کل نیز آماده سازی شغلی مددجویان این دفتر است.


مطلبی با اشاره به لزوم اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار گفت: هم اکنون در این طرح یک هزار و ششصد و 24 نفر وجود دارد که ماهانه به آنها بیمه پرداخت می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون 19 مرکز خانه کودکان و نوجوانان در استان وجود دارد اظهار داشت: از این تعداد سه مرکز در سال گذشته ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فعالیت خدمات سیار و جمع آوری کودکان خیابانی همچون گذشته دنبال می شود گفت: در سه ماهه نخست امسال 86 نفر ساماندهی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «29 هزار کودک زیر 6 سال تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..