تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی 92 درصد افزایش یافت

ساعت: 16:39 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150653

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی:

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته میزان مشارکت های مردمی که به صورت نقدی و غیرنقدی انجام شد یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده و این رقم در مشابه سال 94 به میزان 92 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، سیامک نبی زاده امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت آغاز هفتهه بهزیستی تشکیل شد با اشاره به اینکه فعالیت های این معاونت در چهار دفتر انجام می شود اظهار داشت: وظیفه آن نیز این است که مشارکت های مردمی سازمان را به شیوه های معقول و معتدل در داخل استان برنامه ریزی کند.

وی تصریح کرد: بی شک مشارکت های مردمی به گونه ای ساماندهی می شود که اصل حفظ و کرامت مددجویان در نظر گرفته شده و حالت گداپروری به وجود نمی آید.

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از سوی دیگر 100 مرکز و موسسه در داخل استان وجود دارد که تعدادی از این موسسات به صورت خیریه و تعدادی به شکل هیئت امنایی و یا خصوصی بوده و اجازه مشارکت های مردمی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان مشارکت های مردمی که به صورت نقدی و غیرنقدی انجام شد یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است بیان کرد: این رقم در مشابه سال 94 به میزان 92 درصد افزایش یافته است.

نبی زاده افزود: مشارکت های مردمی سازمان برای امورات مددجویی شامل اشتغال، مسکن، کارهای اورژانسی و درمان بیماری ها هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه این سازمان اعتباری برای بازسازی مسکن وجود ندارد تصریح کرد: در سال های گذشته رتبه مسکن مددجویی استان در کشور 22 بود که هم اینکه به هشتم، ارتقاء یافته است.

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به میزان تعهد اشتغال سال 96 بهزستی استان گفت: امسال تعهد استان یک هزار و 409 نفر است و در سال گذشته 97 درصد تعهد انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی 92 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..