تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۸۹ درصدی سفر ایرانی‌ها به جمهوری آذربایجان/ بیشترین مسافران باکو روس هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابر اخبار رسانه‌‌‌های جمهوری آذربایجان و مطابق با آمار ارائه شده از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری این کشور، روس‌‌ها در سال ۲۰۱۷ مجموعا با ۳۴۷ هزار و ۴۹۱ گردشگر و افزایش ۱۷ درصدی بیش از هر کشور دیگری به جمهوری آذربایجان سفر کرده‌‌اند. سپس گرجی‌‌ها با ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ گردشگر و افزایش ۴ درصدی در مرتبه دوم و ایرانی‌‌ها با ۱۸۰ هزار و ۱۰۳ گردشگر و افزایش ۸۹ درصدی در مرتبه سوم علاقمندان سفر به جمهوری آذربایجان قرار گرفته‌‌‌اند. 

بنابر این گزارش، امارات متحده عربی با ۴۴ هزار و ۱۹۶ گردشگر و افزایش ۳۳۸ درصدی، اکراین با ۲۷ هزار و ۳۴۲ گردشگر و افزایش ۱۴درصدی و عراق با ۱۹ هزار و ۳۵۵ گردشگر و افزایش ۷۵ درصدی در رتبه‌‌‌‌های بعدی قرار دارند. این در حالی است که کشور ترکیه طی این مدت با ۱۳۸ هزار و ۶۹۲ گردشگر و با کاهش ۷.۶ درصدی سفر اتباع خود به جمهوری آذربایجان رو به رو بوده است. 

گفتنی است، میزان گردشگران خارجی به جمهوری آذربایجان در بین کشورهای مشترک المنافع (۱۲ درصد)، اتحادیه اروپا (۱۳ درصد)، ایران و خاورمیانه (۱۱۷ درصد)، آسیا (۶۴.۴ درصد)، آفریقا (۷۲ درصد)، آمریکا و استرالیا (۲۲.۸ درصد)، رشد داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۸۹ درصدی سفر ایرانی‌ها به جمهوری آذربایجان/ بیشترین مسافران باکو روس هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..