تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوسازی صنایع، سرمایه گذاری جدید و اصلاح نظام اقتصادیِ کشور نیازمند افراد «قوی الاراده» و «ریسک پذیر» است

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150524

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر اظهار داشت: اگر آقای رئیس جمهور بدنبال ترمیمِ واقع بینانه بوده و درصدد یک حرکت جهادی برای حل مشکلات کشور است، باید دیدگاه اول را انتخاب کرده و از فشارهای سیاسی برحذر بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درخصوص دیدگاههای موجود در مجلس برای انتخاب کابینه دوازدهم به خبرنگار زیتون گفت: سه دیدگاه برای انتخاب کابینه دوزادهم درحال رایزنی هستند؛ دیدگاه اول معتقداست که کارآمدی کابینه یازدهم برای رفع مشکلات کشور موثر و کافی نبود لذا کابینه باید ترمیم شود.

وی افزود: دست به عصا رفتن و حرکت لاک پشتی جوابگوی شرایط فعلی نیست؛ کشور نیازمند سرعت بخشیدن به کارها و حرکت جهادی است.

نماینده مجلس اظهار داشت: کشور ما بدلیل سوءمدیریت های چند سال اخیر از قافله پیشرفت عقب مانده است؛ نوسازی صنایع، سرمایه گذاری های جدید، اشتغالزایی، اصلاح نظام بانکی و نظام گمرکات نیازمند افراد قوی الاراده، مردمی و انقلابی است.

سعیدی با اشاره به دیدگاه دوم بیان کرد: دیدگاه دوم در مجلس بدنبال سهم خواهی از کابینه و تغییرات سیاسی بوده و کارآمدی کابینه در اولویت آنها قرار ندارد. 

وی افزود: دیدگاه سومی هم وجود دارد که کارنامه دولت از نظر سیاسی قابل قبول نبوده و برخی از وزرا آنچنان که باید از آقای روحانی حمایت نکرده اند. فلذا به عقیده این دیدگاه، باید عذر افراد اینچنینی برای ادامه همکاری خواسته شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: تفوق دیدگاهها در مجلس به نوع رایزنی و اثربخشیِ آنان بستگی دارد؛ اما به عقیده بنده اگر آقای رئیس جمهور بدنبال ترمیمِ واقع بینانه بوده و درصدد یک حرکت جهادی برای حل مشکلات کشور است، باید دیدگاه اول را انتخاب کرده و از فشارهای سیاسی برحذر بماند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به ماحصل سفر کمیسیون فرهنگی به استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با سفر اعضای کمیسیون برخی تصمیمات محلی اتخاذ گردید و بدنبال آن مقرر شد تا برای اجرای کیفی تبریز2018 جلسه مشترکی با رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعضای کمیسیون فرهنگیو مسئولین استانی برگزار گشته و اعتبارات ویژه ای را احصا نمایند.

وی افزود: تکمیل ورزشگاه یادگار امام(ره)، ساماندهی موسسات قرآنی، بررسی و ساماندهی سَمَن ها  و تکمیل تالار اداره کل ارشاد از جمله تصمیمات و وعده هایی بود که کمیسیون فرهنگی باتفاق مسئولین استانی اتخاذ کردند؛ این تصمیمات ظرف مدت معینی به اجرا درآمده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوسازی صنایع، سرمایه گذاری جدید و اصلاح نظام اقتصادیِ کشور نیازمند افراد «قوی الاراده» و «ریسک پذیر» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..