تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم برنامه ریزی برای پرورش ده میلیون حافظ قرآن در کشور

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150545

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با معاون وزیر ارشاد:

حجت الاسلام علی آل هاشم در دیدار با معاون توسعه منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: از نهادهای فرهنگی قرآنی استان در خواست می شود برای عمل به این مطالبه مقام معظم رهبری و اقدام و برنامه ریزی صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: از نهادهای فرهنگی قرآنی استان در خواست می شود برای عمل به این مطالبه مقام معظم رهبری و اقدام و برنامه ریزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید در جهت تربیت سهمیه آذربایجان شرقی از این ده میلیون حافظ قرآن تلاش شود تا این حافظان در استان پرورش یابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد:دستگاهها و نهادهای فرهنگی موازی کاری دارند که باید از آن اجتناب کرد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سرانه مطالعه در کشور و آذربایجان شرقی پایین است که باید برای این موضوع چاره ای اندیشید.

وی در ادامه بر اهمیت فضای مجازی و تاثیرات آن پرداخته و خاطر نشان کرد: باید مدیریت و ساماندهی فضای مجازی صورت گیرد و  از فعالان زبده این عرصه حمایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین از  نبود آمارهای صحیح و میدانی در حوزه فرهنگ انتقاد کرده و خواستار پرداخت جدی به این موضوع شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم برنامه ریزی برای پرورش ده میلیون حافظ قرآن در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..