تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جدید آموزش و پرورش نیر معارفه شد

ساعت: 14:24 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150432

رضا انتظاری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش نیر منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید آمورش و پرورش شهرستان نیر در محل فرمانداری برگزار شد.

 

در این مراسم رضا انتظاری به عنوان رییس جدید آمورش و پرورش نیر معرفی و از خدمات عوض مالکی سرپرست قبلی این اداره تجلیل شد.
 

مهدی احمدی فرماندار نیر در این مراسم اظهار کرد: برای اسکان فرهنگیان 8 مدرسه در قالب 60 کلاس مجهز آماده شده است که از اول ‏تابستان اسکان فرهنگیان آغاز شده است.‏

 

وی از فعال بودن 10 پایگاه برای گذراندن طرح اوقات فراغت دانش‌آموزی هم خبر داد و افزود: در راستای بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان 10 پایگاه فرهنگی، ورزشی و تربیتی به‌همراه کلاس‌های هنری، دینی ، تربیتی و آموزشی در طول تابستان دایر است.

 

فرماندار نیر همچنین از صدور مجوز رشته جدید برای هنرستان دخترانه خبر داد و گفت: مجوز رشته جدید طراحی دوخت امسال برای هنرستان دخترانه نیر گرفته شده که از مهرماه فعال خواهد شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جدید آموزش و پرورش نیر معارفه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..