تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی واحد سوخت رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150529

فرماندار کلاله گفت: رفع کمبودهای فرودگاه این شهرستان نیازمند پیش‎بینی ردیف اعتباری است و در همین راستا راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست امسال 2 میلیارد تومان برای فرودگاه شهرستان کلاله هزینه شد که لازم است بخشی از اعتبارات در ردیف مالی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر برای راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله ردیف اعتباری در نظر گرفته نشود هیچ هزینه‎ای پاسخگوی آن نخواهد بود.

خواسته ها و پیگیری های فرماندار کلاله در این جلسه در حالی مطرح شد که رضا مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان در مراسم برنامه ریزی برقراری مجدد پروازهای فرودگاه کلاله به اینکه استانداری گلستان امادگی کمل در زمینه حمایت از برقراری پروازهای فرودگاه کلاله و استمرار آن دارد، تاکید کرده بود.

وی همچنین از تامین اعتبار سوخت این فرودگاه از بودجه سال 96 خبر داده بود که نشان از جدیت استانداری در برقراری و استمرار این پروازها است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی واحد سوخت رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..