تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتخبین شورای شهر مشهد افرادی متدین، نخبه و فرهیخته هستند

منتخبین شورای شهر مشهد افرادی متدین، نخبه و فرهیخته هستند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی روز یکشنبه در دیدار با منتخبین مردم ‎در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، با ارزشمند خواندن فعالیت های شوراهای قبلی شهر مشهد افزود: نمی توانیم بگوییم تاکنون شورای منفی در شهر داشته ایم و منتخبین این دوره از شورای شهر نیز باید تلاش کنند شورای پنجم به یک شورای نمونه تبدیل شود.


وی اظهار کرد: ممکن است اختلاف نظر و بینش های متفاوت در زمینه مدیریت شهری وجود داشته باشد که هر کدام از آنها دارای اعتباری است ولی باید رویکردی اتخاذ شود که آثار و برکات بیشتری برای مردم به همراه داشته باشد.


وی گفت: هیچگاه در حوزه انتصابات دولتی و شهری دخالتی نداشته ام.


آیت الله علم الهدی افزود: استفاده از سرمایه گذار برای تامین منابع در این شهر ضروری است.


وی با بیان اینکه هویت شهر مشهد با دیگر شهرها متفاوت است اظهار کرد: مالک اصلی این شهر حضرت امام رضا (ع) است که باید علاوه بر توجه به هویت این امام بزرگوار تفاوت های شهر مشهد با دیگر شهرهای کشور مد نظر قرار گیرد.


وی گفت: مدیریت شهری مشهد با حفظ هویت حضرت امام رضا (ع) باید مطالبات مردم را پیگیری کند و این اولویتی است که باید مورد توجه مسئولان این شهر باشد.


امام جمعه مشهد افزود: ممکن است در روش های ساخت و ساز تفاوت های دیدگاهی وجود داشته باشد که ایرادی ندارد اما نباید در این زمینه از هویت اصلی شهر غفلت کرد.


وی اظهار کرد: آستان قدس رضوی فروش تمام مغازه های زیرمجموعه خود در اطراف حرم مطهر رضوی را تعطیل کرده است و فقط آنها را اجاره می دهد تا بافت شهر در این منطقه دچار تغییر نشود.


وی گفت: در بسیاری از این مغازه ها و فروشگاه ها گناه و معصیت رخ می دهد و حتی اجناسی بر خلاف اقتصاد مقاومتی به فروش می رسد.


آیت الله علم الهدی افزود: معتقد نیستم که همه باید مثل من فکر کنند و ممکن است در بینش های سیاسی و اجرایی اختلاف نظر وجود داشته باشد که یک امر طبیعی است.


وی با بیان اینکه بنای تحمیل عقیده در شهر را ندارم اظهار کرد: منتخبین شورای پنجم باید در اقداماتی که انجام می دهند حجت دینی داشته و حلال و حرام را رعایت کنند.


وی گفت: کارگزاران نظام نیز ممکن است دارای عقاید و بینش های مختلف باشند اما مشروعیت ولایت فقیه باید مد نظر همه مسئولان قرار گیرد.


‎نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: گاهی سرمایه گذارانی که در این شهر مشغول کار می شوند تنها منافع خود را در نظر می گیرند که این امر باعث می شوند تعارض فرهنگی در جامعه شکل گیرد و فرهنگ شهر دچار مشکل شود.


‎وی با بیان اینکه شهر مشهد دارای ظرفیت های بسیار در حوزه سرمایه گذاری است افزود: باید صنایع خرد و کوچک این شهر تبدیل به صنایع بزرگ شود تا با انتخاب مسیر درست، نرخ اشتغال افزایش یابد.


‎وی اظهار کرد: بسیاری از هتل های شهر مشهد در زمان اوج حضور زائران خالی است آن هم به دلیل آنکه امکانات پذیرایی از مسافران خارجی به درستی فراهم نشده است و بر همین اساس باید در راستای توسعه زیارت گام های بلندی برداشته شود.


‎آیت الله علم الهدی با بیان اینکه توسعه مراکز فرهنگی در مشهد باید در راستای جریان فرهنگی این شهر باشد گفت: باید ابعاد مختلف شهری مد نظر مسئولان قرار گیرد و توازن و توسعه مناسب در شهر ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

مالک اصلی  شهر  مشهد حضرت امام رضا (ع) است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتخبین شورای شهر مشهد افرادی متدین، نخبه و فرهیخته هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..