تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی سه محور سیل زده در سیستان و بلوچستان

بازگشایی سه محور سیل زده درسیستان وبلوچستان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اعلام کرد: محورهای نیکشهر- بنت، فنوج – رمشک و ایرانشهر – خیرآباد که به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود شده بود، باتلاش راهداران این اداره کل باز و عبور و مرور  انجام می شود.


همچنین آزاد منش کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: بارندگی ها همراه با سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی که از پنجشنبه هفته گذشته در جنوب استان آغاز شده بود فروکش کرده و فقط امروز در برخی ارتفاعات جنوب و جنوب شرقی شرایط برای افزایش ابر و رگبار خفیف و پراکنده مهیاست.


وی افزود: روز گذشته فقط 2 میلیمتر بارندگی در توابع شهرستان سرباز در جنوب استان گزارش شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی سه محور سیل زده در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..