تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی ایستگاه های پلیس در شهر ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ایلام؛، سردار نورعلی یاری امروز در در جمع اعضاء  منتخب شورای اسلامی شهر و روستای شهر ایلام به اینکه بیشترین نگرانی نیروی انتظامی وجود آسیب ها ی اجتماعی در حاشیه شهرها است، گفت: برای کنترل جرائم در این مناطق بزودی چندین ایستگاه پلیس در حاشیه شهر ایلام راه اندازی می شوند.

وی اظهار داشت: توقع مردم از شهرداری رفع کمبود ها و پایان دادن به مشکلات مبلمان شهری در ایلام است.

وی با تأکید بر اینکه  مردم به دنبال علل گرایی مسئولان هستند، گفت: آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان یک مطالبه مردمی از مسئولان کشوری می خواهند اقدام و عمل در انجانم کارها است.

فرمانده انتظامی استان  ایلام با تأکید بر اینکه سیمای شهر ایلام با وجود کمبود های زیاد و بافت فرسوده فراوان نیازمند تغییر اساسی است گفت: بیشترین نگرانی نیروی انتظامی وجود آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر هاست.

وی گفت: برای کنترل و مهار آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر ایلام به زودی چندین ایستگاه پلیس در نقاط مختلف راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی ایستگاه های پلیس در شهر ایلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..