تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید و فروش مواد مخدر با استفاده از اموجی های مخفیانه+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از جمله رسانه های اجتماعی که این روزها مورد استفاده سوداگران مرگ و نوجوانان برای خرید و فروش آسان مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرند می توان اینستاگرام و اسنپ چت را نام برد.

فروشندگان و خریداران مواد مخدر راهی جدید و بدون نظارت نهاد های مبارزه با مواد مخدر برای خرید و فروش این مواد پیدا کرده اند و آن ارسال اموجی و شکلک های مخفیانه اما با معانی خاص است؛ از جمله این شکلک ها می توان سوزن، قرص و الماس را نام برد.

سوداگران مرگ اعلام کرده اند که این روزها 75 درصد از درآمد آنها از طریق رسانه های اجتماعی و فروش آنلاین محصولات انجام می شود.

خرید و فروش مواد مخدر با استفاده از اموجی های مخفیانه+تصاویر

بسیاری از والدین انگلیسی نگران فرزندان خود هستند زیرا تلفن همراه و شبکه های اجتماعی به راحتی در اختیار آنها است و می توانند طعمه افراد سودجو قرار بگیرند یا از طریق دوستان خود در دام مواد مخدر بیفتند.

فراگیر بودن عضویت قشر وسیعی از مردم جهان در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از مواردی است که باعث نگرانی والدین می شود.

هر کدام از اموجی ها نیز نماد یک ماده مخدر از جمله ماری جوآنا، کوکائین، شیشه و یا اکستازی است.

براساس آمارها تنها شبکه اجتماعی اسنپ چت بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/

75 درصد از درآمد سوداگران مرگ  از طریق رسانه های اجتماعی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید و فروش مواد مخدر با استفاده از اموجی های مخفیانه+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..