تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«علی محمد نوریان» به عنوان دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد منصوب شد

«علی محمد نوریان» به عنوان دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد منصوب شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: انتخاب سرپرست دانشگاه آزاد یکی از اختیارات هیات امنای این دانشگاه است و این روند قانون است و همه افراد باید به این قانون و قاعده پایبند باشند.

وی افزود: تمامی افراد اهل فن و ذی نفعان باید قانون را فصل الخطاب قرار دهند و در چارچوب های قانونی به وظایف خود عمل کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد عنوان کرد: هیات امنای مرکزی این دانشگاه در جلسه امروز فرهاد رهبر را به عنوان سرپرست این دانشگاه به اتفاق آرا انتخاب کردند و وی طبق قانون به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.

علوی فاضل تاکید کرد: دکتر رهبر فرد انقلابی و دانشگاهی هستند و این تجارب می تواند به پیشرفت دانشگاه کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: ما تابع منویات مقام معظم رهبری هستیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اینکه دکتر رهبر در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی با رای اعضای این شورا به عنوان یکی از اعضای هیات امنا دانشگاه  معرفی شد بنابراین امیدواریم هرچه زودتر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تبدیل حکم وی از سرپرستی به ریاست تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««علی محمد نوریان» به عنوان دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..