تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانسه اولین عکس دوقلوهای خود را منتشر کرد

بیانسه اولین عکس دوقلوهای خود را منتشر کرد بیانسه اولین عکس دوقلوهای خود را منتشر کرد 

بیانسه همسر جی زی دو خواننده سرشناس و زوج موسیقی میباشند که بسیار پرطرفدار و سرشناس می باشند.آنها به تازگی صاحب فرزندان دوقلو شدند. خواننده هالیوودی که یک ماه پیش دوقلوهای خود را به جهان آورد برای نخستین بار عکسی از انها منتشر کرد ، دوقلوهای بیانسه در بین صحنه اي پر از گل در آغوش مادرشان خوابیده بودند.بیانسه اولین عکس دوقلوهای خود را منتشر کرد

تصویر دوقلوهای بیانسه در صفحه او و شوهرش جی زی منتشر شد

 به گزارش پارس ناز تکرار سبک تصویر نامناسب بارداری بیانسه در رونمایی از دوقلوهایش بیانسه و همسرش جی زی برای نخستین بار تصویری از دوقلوهایشان را در صفحه شخصی شان به اشتراک گذاشتند. این زوج به علت علاقه به شعرهای مولانا جلال الدین محمد بلخی ملقب به رومی نام یکی از دوقلوها را “رومی” گزینش کردند. نام دوقلوهای خواننده آمریکایی در اینستاگرام “سر کارتر و رومی” اعلام شده هست.

بر زمینه گزارش منتشر شده در میرر “رومی” هم یک نام بسیار محبوب دخترانه در چین هست اما نزدیکان به خانواده بیانسه می‌گویند او به علت علاقه به یک شاعر این نام را برای فرزندش گزینش کرده هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانسه اولین عکس دوقلوهای خود را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..