تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعادتمند: بعد از جلسه كارگروه درباره تیم‌داری بخش بانوان تصمیم می‌گیریم

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع فصل آینده در بخش بانوان تیم‌داری خواهد كرد یا خیر،گفت: كارگروهی متشكل از اعضای باشگاه برگزار خواهد شد و بعد از بررسی‌های كارشناسی نتیجه نهایی را برای تیم‌داری در بانوان برای فصل آینده اعلام خواهیم كرد.

وی ادامه داد: تیم والیبال بانک سرمایه در بخش مردان قهرمان آسیا شده است و حالا یک اعزام مهم به جام باشگاه‌های جهان دارد. بیشتر تمركز ما این است كه در جام باشگاهای جهان بتوانیم عملكرد خوبی داشته باشیم.البته در این بین توجه به بخش بانوان هم برای ما با اهمیت است.

سعادتمند با اشاره به عملكرد دختران و پسران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: بعد از قهرمانی تیم بانوان و آقایان در لیگ برتر كشور، شرایط اردوی بانوان و مردان را از ابتدای سال فراهم كردیم تا با آمادگی كامل به مسابقات اعزام شوند.

وی افزود: دختران والیبال بانک سرمایه زمانی نزدیک به 37 روز در اردو بودند و توانستند در قزاقستان با وجود همه محدودیت ها بازی های خوبی انجام دهند و تیم بزرگی مانند چین تایپه را هم شكست دهند. به اعتقاد من نتایج بانوان در این مسابقات بد نبود.

انتهای پیام/

توضیحات مدیرعامل بانک سرمایه درباره تیم‌داری در بانوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعادتمند: بعد از جلسه كارگروه درباره تیم‌داری بخش بانوان تصمیم می‌گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..