تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 ترانسفر گران تابستان

کد خبر: ۵۶۶۷۶۲

۳۴۹  بازدید

آی اسپورت: بازار نقل و انتقالات داغ است، تیم‌ها در تورنمنت‌های بزرگی حضور ندارند و مشغول خرید و فروش بازیکن و تقویت ترکیبشان هستند. در زیر به 10 ترانسفر گران‌قیمت بازار نقل و انتقالات تابستانی تا اینجای کار اشاره می‌کنیم:

1- روملو لوکاکو (85 میلیون)

بعد از 4 فصل حضور در اورتون که یکی از آن‌ها را به طور قرضی در چلسی گذراند‏‏‌، ستاره بلژیکی سرانجام به تیمی دیگر منتقل شد. در این مدت او در 141 بازی توانست 68 گل بزند و راهی منچستریونایتد مورینیو شود. همان مربی‎ای که اجازه داد او از استمفورد بریج برود.

2- کایل واکر (55 میلیون)

او یکی از اولویت‌های سرمربی منچسترسیتی، پپ گواردیولا بود. انقدر که او رکورد گران‌قیمت‎ترین انتقال یک مدافع را شکست.

3- الکساندر لاکازت (53 میلیون)

زننده 100 گل در لیگ فرانسه از لیون به آرسنال رفت. او قرار است در ترکیب تیم در کنار هموطنش ژیرو قرار گیرد. البته اگر ژیرو این تابستان آرسنال را ترک نکند.

4- برناردو سیلوا (50 میلیون)

بعد از 3 فصل در موناکو او یکی از جذاب‎ترین بازی‎سازهای اروپا است. در سن 22 سالگی او جدال بزرگی را قبول کرده و از لیگ یک به منچسترسیتی پیوسته است.

5- لئوناردو بونوچی (42 میلیون)

یک هفته قبل هیچ کس حتی فکرش را هم نمی‎کرد که بونوچی از یووه جدا شود. او در این تیم در 7 فصل شش عنوان کسب کرده بود و یکی از مهره‎های اصلی تیم به حساب می‎آمد. اما مشکل با آلگری باعث شد از یووه برود و کارش را در میلان ادامه دهد.

6- محمد صلاح

بازیکنی که در چلسی او را نخواستند و راهی رم شد را لیورپول به خدمت گرفت. صلاح در دوفصل گذشته در 65 بازی 29 گل زده است.

7- کورنتین تولیسو (41.5 میلیون)

ژابی آلونسو بازنشسته شد و کارلو آنچلوتی مجبور شد جانشین او را از لیون بیاورد. این بازیکن 22 ساله 4 بازی هم در رقابت‌های سطح برتر فرانسه انجام داده است.

8- ادرسون (40 میلیون)

یکی دیگر از نگرانی‌های پپ گواردیولا دروازه‎بانش است. او وقتی به سیتی آمدن جو هارت را از تیم کنار گذاشت و کلودیو براوو را جانشینش کرد. او هم خوب کار نکرد تا پپ مجبور شود دروازه‌بان بنفیکا را جایگزینش کند.

9- آندره سیلوا (38 میلیون)

بازیکن 21 ساله فصل گذشته یکی از مهره‎های کلیدی پورتو بود. اما میلان در مسیر بازگشت به دوران اوج گذشته او را خرید.

10- ویتولو (36 میلیون)

تنها اسپانیایی و بازیکنی که از لالیگا در لیست است ویتولو است. اتلتیکومادرید در ترانسفری جنجالی او را از سویا خرید و قرار است او 6 ماه آینده‏، تا زمانی که محرومیت اتلتیکو از فعالیت در نقل و انتقالات تمام شود، در لاس پالماس بازی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 ترانسفر گران تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..