تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد مناظر دیدنی و نقاشی با نور!

نقاشی با نور , نقاشی نور یک شکل درمانی از عکاسی و همچنین خلاقانه‌ترین روش عکاسی است.

نقاشی با نور

نقاشی با نور , کره‌ها و اشکال پیچیده با نور نئونی در مقابل این مناظر طبیعی زیبا قرار می‌گیرند و با نام «نقاشی با نور» شناخته می‌شوند، طرح‌های الکتریکی که با نور ال‌ای دی و نوردهی طولانی با دوربین خلق می‌شوند. دیوید گیلیور در یک سال اخیر این تصاویر را در جزیره لوئیس ایجاد کرده است.

هریک از این نقاشی‌ ها در طول شب و در یک نوردهی طولانی ایجاد شده است.
هنرمند به شرایط چشم اندازی که در آن عکاسی می‌کند توجه ویژه دارد و از مناسب بودن آب و هوا و چرخه ماه اطمینان حاصل می‌کند. شرایط مورد علاقه او زمانی است که ماه بین نیمه و کامل قرار دارد، زیرا سطح نور کافی در محیط موجود است.

نقاشی نور یک شکل درمانی از عکاسی و همچنین خلاقانه‌ترین روش عکاسی است.

نقاشی با نور

نقاشی شگفت انگیز با نور

نقاشی با نور

نقاشی شگفت انگیز با نور

نقاشی با نور

نقاشی شگفت انگیز با نور

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد مناظر دیدنی و نقاشی با نور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..