تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاک در ماه اکتبر سوژه روز نشنال جئوگرافیک شد +عکس

کولاک در ماه اکتبر سوژه روز نشنال جئوگرافیک شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه نشنال جئوگرافی یکی از مشهورترین وب سایت های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می گذارد.

 عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از دریاچه برفی لوئیس واقع در پارک ملی بنف کانادا  اختصاص یافت. در ماه اکتبر کولاکی آمد که همه افراد ساکن در این محل را شگفت زده کرد و این لحظه دیدنی از دید عکاسی به نام کارمن هوتر به دور نماند و این لحظه بی نظیر را به ثبت رساند.

 در ادامه با ما همراه باشید تا  عکس روز نشنال جئوگرافیک را مشاهده کنید.

 کولاک در ماه اکتبر سوژه روز نشنال جئوگرافیک شد

انتهای پیام/

عکسی که نشنال جئوگرافیک از کولاک در ماه اکتبر منتشر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاک در ماه اکتبر سوژه روز نشنال جئوگرافیک شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..