تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوترابی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه روز یکشنبه با حضور اعضا و رییس هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش شمانیوز، در این جلسه اعضای هیات مدیره شرکت مدیریت دارایی مرکزی از تلاش های  احمد رضا کسرائی در مدت حضورش در این شرکت قدردانی کردند.

مدیرعامل جدید شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در این جلسه با تشکر زحمات کسرائی گفت: پیش بینی می شود 40 هزار میلیارد تومان انواع صکوک امسال در بازار سرمایه منتشر شود که مسئولیت شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه بسیار حساس است.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در خصوص تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی از طریق بازار سرمایه، نقش شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه را در تسریع و همچنین کاهش هزینه‌های انتشار بسیار محوری دانستند.  

منبع:روابط عمومی سمات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوترابی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..