تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشینی مخصوص افراد معلول که رانندگی را آسان می کند+ فیلم

ماشینی مخصوص افراد معلول که رانندگی را آسان می کند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افراد معلول و کم توان برای بهره مندی از امکانات در هر شرایطی با محدودیت‌های فراوانی مواجه هستند، این محدودیت‌ها و نبود امکانات برای این گروه موجب می شود آنها از انجام بسیاری از کارها بازبمانند و خانه نشین شوند.

بسیاری از کشورها در تجهیز شهر و مکان‌های پرتردد امکاناتی مخصوص افراد معلول و ولیچری تعبیه کرده‌اند که این قشر بتوانند برخی از کارهای شخصی را خود انجام دهند.

یکی از محدودیت‌ها برای افراد معلول و ویلچرنشین رانندگی است، سوار و پیاده شدن از خودرو، رانندگی بدون نیاز به همراه و ... از جمله این مشکلات است، اما در دنیای امروز و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته خودروهایی طراحی شده اند که افراد معلول به راحتی بتوانند با آن رانندگی کنند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو ایجاد سهولت برای سوارشدن و پیاده شدن است و همچنین شش لاستیک بزرگ تعبیه شده در آن باعث می‌شود تا تعادل در رانندگی برای این گروه حفظ شود.

در ادامه فیلمی از ماشین آفرود مخصوص افراد معلول ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشینی مخصوص افراد معلول که رانندگی را آسان می کند+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..