تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی

کد خبر: ۵۶۶۵۳۹

۱۳۸  بازدید

هزاران خانواده و کودک در مسیرهای خطرناک راه آهن دهلی جان خود را به خطر می‌اندازند. حدود ۲۵ محله روی زمین‌های راه آهن ساخته شده که محل قرار گرفتن ۴۷ هزار واحد مسکونی در دهلی نو است.

برترین ها: هزاران خانواده و کودک در مسیرهای خطرناک راه آهن دهلی جان خود را به خطر می‌اندازند. حدود ۲۵ محله روی زمین‌های راه آهن ساخته شده که محل قرار گرفتن ۴۷ هزار واحد مسکونی در دهلی نو است. به گزارش راه آهن، ۶۰۰ هزار مترمربع زمین به صورت غیرقانونی توسط ساکنان فقیر این شهر اشغال شده است. راجو یکی از ساکنان این محلات می‌گوید: «من ۴۰ سال است که اینجا زندگی می‌کنم. دو بار کلبه‌های ما را با بولدوزر خراب کردند، اما بالاخره مجوز مسئولین را برای زندگی در اینجا دریافت کردیم. بعد از همه این سال‌ها ما درنهایت برق داریم. قبل از این آب و برق برای ما مشکل بزرگی بود.»

صد‌ها هزار نفر در زمین‌های خالی مجاور مسیرهای راه آهن دهلی زندگی می‌کنند و در هفت سال گذشته بیش از چهار هزار نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست داده اند. آن‌ها خطرات زندگی در این محدوده را می‌دانند، اما گزینه دیگری ندارند. حدود ۲۵ هزار جسد پس از تصادف با قطار چنان از بین رفتند که جسدشان شناسایی نشد. مردم کلبه هایشان را نزدیک مسیر قطار می‌سازند و بچه هایشان در این مسیر‌ها بازی می‌کنند و توجهی به غیرقانونی بودن این موضوع ندارند. این یک زمین بازی برای آن هاست. از ۴۷ هزار کلبه‌ای که در زمین‌های راه آهن دهلی ساخته شده، حدود ۲۴۵۰۰ کلبه حریم امن را نقض کرده اند یعنی در کمتر از ۱۵ متر از خط آهن قرار دارند.

زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی  زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی خطرناک ساکنان محلات راه آهن دهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..