تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز شبانه اردوغان برای مردم ترکیه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشترکین تلفن همراه ترکیه در شب سالگرد کودتای نظامی 15 ژوئیه به هنگام تماس، به جای شنیدن صدای بوق، پیام رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را به مناسبت شکست کودتای سال گذشته شنیدند.

اردوغان در پیام سالگرد کودتای نافرجام ترکیه گفت: "به عنوان رئیس‌جمهور، روز ملی دموکراسی و اتحاد را تبریک گفته و آرزوی سلامتی و آرامش برای قهرمانان این حادثه کرده و از خداوند برای شهدای کودتا آمرزش می‌طلبم"؛ او همچنین اعلام کرد: "قبل از هر چیز ما گردن خائنان را خواهیم زد".

سال گذشته، گروهی از نظامیان ترکیه تلاش کردند با اجرای کودتای شبانه حکومت را به دست بگیرند اما ساعاتی پس از آغاز درگیری‌ها، نیروهای دولت ترکیه اعلام کردند که کنترل کشور را به دست گرفته و 1563 نظامی کودتاگر بازداشت شده‌اند.

 

انتهای پیام/

سورپرایز اردوغان برای مشترکین تلفن همراه ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز شبانه اردوغان برای مردم ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..