تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده‌باش 30 هزار نیروی نظامی برای جنگ تمام‌عیار اتمی با پیونگ‌یانگ

آماده‌باش 300 هزار نیروی نظامی برای جنگ تمام‌عیار اتمی با پیونگ‌یانگبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی دیلی استار در مطلبی با عنوان «در آستانه جنگ: 30 هزار نیروی نظامی مسلح و آماده برای نبرد هسته‌ای با کره شمالی»، نوشت: با افزایش نگرانی‌ها درباره وقوع جنگ جهانی (سوم)، هزاران نیروی نظامی برای یک جنگ تمام‌عیار اتمی با کره شمالی آماده می‌شوند.

در ادامه مطلب آمده است: نیروهای نظامی آمریکا و استرالیا برای انجام تمرین مشترک نظامی در یکی از سواحل استرالیا آماده می‌شوند. نگارنده گزارش در ادامه این تمرین مشترک را بزرگترین مانور نظامی از زمان جنگ جهانی دوم می‌نامد.

این مانور که قرار است در کوئینزلند شمالی برگزار شود، بخشی از عملیات طلسم سابر (تی‌اس 17) است که بزرگترین تمرین نظامی مشترک میان ارتش آمریکا و نیروی دفاعی استرالیا محسوب می‌شود.

در ادامه گزارش آمده است: این تمرین نظامی در پی افزایش تنش‌های میان کره شمالی و جامعه بین‌الملل در دو هفته اخیر، صورت می‌گیرد. کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، بارها واشنگتن را به حمله قریب‌الوقوع اتمی تهدید کرده است. از سوی دیگر، آزمایش‌های موشکی پیونگ‌یانگ و پرتاب موفقیت‌آمیز یک فروند موشک‌ بالستیک قاره‌پیما - باقابلیت هدف قرار دادن آمریکا- باعث افزایش نگرانی‌ها در این خصوص شده است.

نگارنده مطلب سپس می‌افزاید: عملیات طلسم سابر که 10 روز به طول خواهد کشید، به منظور آماده کردن نظامیان شرکت‌کننده در این عملیات برای یک حمله واقعی طراحی شده است.

پل مک‌‍‌لاکلن، فرمانده تیپ یکم در این مانور نظامی در گفتگو با اس بی اس وُرلد نیوز، اظهار داشت در حال حاضر جهان به یک مکان نامطمئن تبدیل شده است و این مانور نظامی مشترک فرصتی بسیار عالی برای تمرین مهارت‌های جنگی در سطحی پیشرفته محسوب می‌شود.

افزایش حضور نظامی آمریکا در شبه جزیره کره باعث افزایش تنش‌ها در این منطقه شده است. کره شمالی چندی پیش در واکنش به تحرکات نظامی آمریکا در اطراف مرزهای خود، یک فروند موشک بالستیک قاره پیما را با موفقیت آزمایش و اعلام کرد این موشک دو مرحله‌ای قادر است بخش‌هایی از آمریکا را هدف قرار دهد. این آزمایش، واکنش شدید واشنگتن و اعمال تحریم‌های جدید علیه پیونگ‌یانگ را در پی داشت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده‌باش 30 هزار نیروی نظامی برای جنگ تمام‌عیار اتمی با پیونگ‌یانگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..