تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترجمه ۲۰۰ برنامه درسی دانشگاه به زبان خارجی

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از محور‌های مورد توجه و بحث دانشگاه ارتقا سطح سوم از نظر بین المللی یا جهانی است.

وی ادامه داد: این محور‌ها قطعا مورد نظر و توجه دانشگاه است که خوشبختانه ما این کار را در دانشگاه تهران دنبال خواهیم کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: از جمله بند‌هایی که در خصوص بین المللی سازی کردن دانشگاه مورد تاکید است، تبادل استاد میان دانشگاه تهران و دانشگاه‌های خارجی می باشد. 

وی تصریح کرد: امسال نیز برنامه هایی از جمله برگزاری دور‌های مشترک میان دانشگاه‌های فرانسه و آلمان و پذیرش از برخی دانشگاه‌ها مورد توجه دانشگاه است.

حسینی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما افزایش تعداد پذیرش دانشجو خارجی در دانشگاه تهران است که لزوم این برنامه به بازنگری برنامه‌های درسی و ارائه دروس به زبان‌های دیگر و ترجمه برنامه‌های درسی برمی گردد.

وی یادآورشد: از جمله برنامه‌هایی که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود ترجمه برنامه‌های درسی دانشگاه تهران به زبان‌های خارجی است که تا پایان سال حدود ۲۰۰ برنامه را ما بازنگری و به زبان خارجی ترجمه و روی سایت دانشگاه گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترجمه ۲۰۰ برنامه درسی دانشگاه به زبان خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..