تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ شرور شهر ری بعد از حمله به مردم در مترو/ امنیت به‌طور کامل برقرار است +فیلم

تیراندازی در مترو شهر ری؛

اوضاع در مترو شهرری کاملا عادی است و جای هیچ نگرانی نیست. تنها تعدادی شهروند به صورت جزئی مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 24 تير, 1396 - 11:41

مرگ شرور شهر ری بعد از حمله به مردم در مترو/ امنیت به‌طور کامل برقرار است +فیلم

به گزارش عمارنامه، ساعت 10:25 صبح امروز وقوع نزاع چند نفر در مترو  شهر ری به پلیس اعلام شد. بلافاصله تیم های پایگاه نهم پلیس امنیت و سرکلانتری نهم در محل حاضر و مشخص شد فردی با قمه به مردم حمله کرده است. 

در همین زمینه، دادستان شهر ری جزئیات درگیری در متروی شهرری را تشریح کرد و گفت: در این درگیری یک اراذل و اوباش با چاقو به فرد حاضر در مترو شهرری حمله و به وی صدماتی وارد می کند.

دادستان شهرری افزود: ماموران نیروی انتظامی با حضور در صحنه در جهت دستگیری ضارب تیراندازی می کنند .

وی گفت: هم اکنون نیروهای پلیس در محل حاضر هستند و امنیت به طور کامل برقرار است.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، پس از شلیک مأموران به پای فرد مهاجم این فرد در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

فیلم بخشی از حادثه امروز را در ادامه خبر مشاهده کنید.

 

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ شرور شهر ری بعد از حمله به مردم در مترو/ امنیت به‌طور کامل برقرار است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..