تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران

اینجا نمایندگی تعمیرات برندهای کنوود ، کنمور ، وستینگهاوس ، فریجیدر ، ایندزیت در تهران میباشد .

بسیاری از مردم برای پیدا کردن نمایندگی رسمی کنوود ، کنمور ، وستینگهاوس ، فریجیدر و ایندزیت در تهران به مشکل برمیخورند ، در این مقاله به تلفن نمایندگی ها و توضیحاتی از برندها میپردازیم .

با انتخاب تعمیرگاه مجاز در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید و از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی بهره مند شوید .

قابل ذکر است مجموعه آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات برندهای لوازم خانگی هزینه تعمیرات یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، کولرگازی ، اجاق گاز ، ماکروفر ، جاروبرقی ، هود را کاملا شفاف سازی نموده است تا مردم عزیزمان دغدغه ای برای هزینه تعمیرات نداشته باشند ، با کلیک بر روی لینکهای زیر نیازهای خود را برآورده نمایید .

نمایندگی تعمیرات کنوود

نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران

کنوود به عنوان یکی از نام آشنا ترین لوازم خانگی چند سالی هست که در ایران به عنوان یکی از برند های مطرح لوزام خانگی فعالیت می کند و نمایندگی لوازم خانگی کننود در تهران  فعال می باشد . این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال  شزرکت اصلی کنوود به شما اطمینان خواهد داد تا بدون نگرانی از استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت بتوانید با همان رضایت همیشگی از محصولات کننود استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات کنمور

نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران

کنمور نام بردند تجاری از لوازم خانگی است که در ابتدا در دستگاه های چهار کشویی قطره ای در سال 1913 تا 1919 به وجود آمد . شعار یخچال کنمور تازه نگه دار و مفید مصرف کن می باشد.  با یخچال فریزر های هوشمند کنمور می توانید لذت آرامش و اطمینان را بچشید. کنمور انواع یخچال های دو درب ، تک درب، دوقلو با قابلیت ها و ظرفیت های مختلف را تولید و مطابق با سلیقه شما در چند رنگ اصلی مانند سفید، نقره ای  و خاکستری وارد بازار کرده است . شعار ماشین لباسشویی کنمور شستشو با شرایط آب و هوایی شما  است. به این معنی که در هر شرایطی می توانید از این ماشین استفاده کرده و نگران شرایط خاص منطقه آب و هوایی خودتان نباشید . ماشین های ظرفشویی کنمور هم کاملا هوشمند  وقابلیت اتصال و کنترل با تلفن همراه شما را دارند. قدرت بالای این ماشین ها به شما اطمینان خواهد داد که تنها با یک بار شستن ظرف ها به نتیجه دلخواهتان برسید. اصلا نگران حجم زیاد ظروف پس از برگزاری مهمانی خود نباشید، ماشین ظرفشویی کنمور تمام ظرف ها را برای شما تمیز تر از آنچه که فکر کنید می شوید.

بوردهای لوازم خانگی کنمور بسیار حساس هستند و برای تعمیر لوازم خانگی کنمور باید حتما متخصصین و واجدین صلاحیت با ضمانت لازم این کار را بریا شما انجام دهند.  شرکت کنمور به دلیل وجود این حساسیت اقدام به آموزش تعمیرکاران مجاز کنمور در سراسر دنیا نموده خوشبختانه در ایران نیز تعمیرکاران کنمور به خوبی در خصوص تعمیرات این لوازم خانگی تخصص پیدا کرده اند.به هیچ عنوان ریسک نکنید و به برد ها و قطعات لوازم خانگی کنمور دست نزنید. بسیاری از این اشکالات تنها با حضور یک تعمیرکار مجاز کنمور در خانه مرتفع خواهد شد که ممکن است عدم آگاهی برخی از افراد باعث شود تا نیاز به تعویض قطعات اصلی لوازم خانگی کنمور باشد.البته اصلا نگران نباشید حتی اگر نیاز به قطعات برای تعمیر لوازم خانگی کنمور هم باشد شرکت ما به عنوان نماینده رسمی تعمیرات کنمور در تهران با استفاده از قطعات اصلیش و اورجینال این کار را برای شما در محل شما و با ضمانت یکساله انجام خواهد داد . برای تعمیر لوازم خانگی کنمرو در صورتیکه سئوال و یا مشکلی دارید همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران

شرکت لوازم خانگی وستینگهاوس با نام تجاری وستیگهاوس وایت یکی از شرکت های مطرح لوازم خانگی در دنیا ودر امریکا می باشد . امروزه شرکت تولید لوازم خانگی وستینگهاوس تولیدات متنوعی از لوازم خانگی را انجام می دهد و به عنوان پرچم دار لوازم خانگی در آمریکا شناخته می شود. این شرکت نه تنها لوازم خانگی بزرگتر مانند یخچال و ماشین لباسشویی را تولید می کنند بلکه در لوازم خانگی با ابعاد کوچک نیز چهره ای پر اوازه و از برند های مشهور و شناخته شده می باشد.

از جمله لوازم خانگی که توسط شرکت لوازم خانگی وستینگهاوس تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

یخچال فریزر وستینگهاوس

یخچال فریزر های وستینگهاوس در طرح ها و رنگ های مختلف این روزها برای هر نوع مصرف کننده ای تولید و به بازار عرضه می شود. از جمه یخچال های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یخچال ساید بای ساید وستینگهاوس یخچال های دو قلو وستینگهاوس فریزر وایت وستینگهاوس یخچال های دو درب وستینگهاوس با فریزر مجزا و … نمایندگی مجاز وستینگهاوس در تهران آی.پی امداد میباشد . کارشناسان و متخصصین این نمایندگی مجاز در همه نقاط تهران بزرگ اقدام به تعمیر انواع لوازم خانگی وستینگهاوس از جمله تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس، تعمیر لباسشویی وستینگهاوس، تعیمر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس، تعمیر هود آشپزخانه وستینگهاوس، تعمیر تهویه مطبوع وستینگهاوس و … بصورت در محل و یا با انتقال درب نمایندگی در کوتاه ترین زمان و با استفاده از قطعات مصرفی و یدکی اورجینال می نماید. نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با استفاده از کادری اموزش دیده و متخصص هموراه در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هم وطنان و هم استانی های عزیز بوده و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که در هنگام تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس از لوازم اصلی و قطعات اورجینال استفاده نموده و از قبل میززان هزینه و براورد آن را به اطلاع مشتریان خود برساند.مطمئن باشید قیمت ها بر اساس استاندارد و مطابق با نرخ تعیین شده صنف تعمیراتی در ایران برآورد خواهد شد و تخفیف خاص نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران را برای مشترایان تهرانی خود به دنبال خواهید داشت.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران

فریجیدر یک کارخانه تولید لوازم خانگی در آمریکا می باشد . این شرکت فعالایت خود را با ساخت یخچال در ایالت ایندیانا در سال 1913 آغاز کرد .  با توسعه فعالیت های کارخانه فریجیدر و حضور مشتریان این کارخانه  در همه نقاط جهان نمایندگی های فریجیدر  فعال شدند . فریجیدر ضمن اینکه در کل ایالت ها و شهر های آمریکا نمایندگی فعال دارد در اروپا ، افریقا ، آسیا و سایر نقاط دیگر نیز نمایندگی های فعال  و مورد تایید خود دارد که اکثرا از طرف متخصصین این شرکت آموزش دیده و دارای صلاحیت بالایی هستند .

چه محصولات شما دارای گارانتی  تعمیرو یا گارانتی تعویض باشند نمایندگی های فریجیدر و تعمیرگاه های مجاز فریجیدر در همه ایام سال پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشند .

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران

ایندزیت یک شرکت ایتالیایی است که در فابیانو در استان آنکووا واقع شده است. این شرکت به عنوان یکی از برند های مطرح دنیا در حوزه تولیدات لوازم خانگی می باشد. از محبوب ترین لوازم خانگی ایندزیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماشین لباسشویی ایندزیت ماشین ظرفشویی ایندزیت خشک کن ایندزیت یخچال فریزر ایندزیت اجاق گاز ایندزیت هود آشپزخانه ایندزیت مایکروویو ایندزیت جارو برقی ایندزیت و…

شرکت ایندزیت ادعا دارد که در بازار های ایتالیا، انگلستان و روسیه رقیب ندارد و این سه کشور بیشترین خریدار این برند می باشند.

خوشبختانه مجموعه آی.پی امداد به عنوان نماینده مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش ایندزیت در تهران با استفاده از کادری متخصص و دارای مجوز از شرکت های مادر ایندزیت توانسته خدمات بسیار خوبی را به مشتراین خود ارائه نماید. این شرکت به عنوان نماینده رسمی تعمیرات ایندزیت با استفاده از قطعات اصلی و فابریک خود شرکت ایندزیت در محل مشتریان خدمات مورد نیاز را به انها ارائه نموده و حتی تعمیرات خود را هم گارانتی نماید.

برای برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیرات کنوود ، کنمور ، فریجیدر ، ایندزیت و وستینگهاوس  در تهران با یر روی لینکهای بالا کلیک نمایید . پایان رپورتاژ/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگی تعمیرات کنوود، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، ایندزیت در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..