تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی بهاره کیان افشار و عکس های بهاره کیان افشار و خانواده اش

بهاره کیان افشار

بیوگرافی کامل بهاره افشار

عکس های جذاب بهاره کیان افشار بازیگر زن ایرانی و خانواده اش

بهاره کیان‎افشار از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی بازیگری را به‎طور حرفه‎ای از سال۱۳۸۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی (در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبله‌ی فریبا رمضان‌پور ) آغاز کرد.

بهاره کیان افشار

فیلم‎شناسی سینما ۱۳۹۰: «گناهكاران» (کارگردان: فرامرز قريبيان)
۱۳۹۱: «هيچ كجا هيچكس» (کارگردان: ابراهيم شيباني)
تلویزیون ۱۳۹۱: «مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی» (سید ضیاءالدین دری)

بهاره کیان افشار

گزینه بازیگری نقش اول فیلم جنجالی «لاله»

هم‎زمان با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۱، از سوی تولیدکنندگان فیلم سینمایی جنجالی «لاله» (درباره لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‎رانی ایران) اعلام شد که سرانجام بهاره کیان‎افشار برای ایفای نقش اول این فیلم انتخاب شده است. ولی، چندی بعد در بعضی رسانه‎ها اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل این بازیگر با زبان انگلیسی این انتخاب منتفی شده است. آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه‎های قبلی ایفای این نقش بودند. سرانجام، سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» انتخاب شد.

بهاره کیان افشار

ترانه‎سرایی

بهاره کیان‎افشار ترانه‎سرایی قطعه «تو هستی»، با صدای بهرام رادان، را انجام داده است. نماهنگ این قطعه در سال ۱۳۹۲ منتشر شد.

بهاره کیان افشار

عکس های جذاب بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بهاره کیان افشاربهاره کیان افشاربهاره کیان افشاربهاره کیان افشار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی بهاره کیان افشار و عکس های بهاره کیان افشار و خانواده اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..