تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین شبکه تلفن ثابت بخش خصوصی افتتاح شد

نخستین شبکه تلفن ثابت بخش خصوصی افتتاح شد

وزیر ارتباطات نخستین شبکه تلفن ثابت مبتنی بر نسل آینده شبکه های مخابراتی و در قالب شبکه دسترسی فیبرنوری را افتتاح کرد.


این شبکه ارتباطات ثابت توسط بخش خصوصی و در فاز نخست با هدف نصب و راه اندازی ٥٠ هزار خط تلفن ثابت به بهره برداری رسید.

قرار است این شبکه در فاز نخست تا پایان سال و در شهرهای تهران، زنجان و بوشهر ٥٠ هزار خط تلفن مبتنی بر فناوری نسل آینده شبکه های مخابراتی (NGN) و دیتا دایر شود و در نیمه اول سال آینده نیز ٥٠ هزار خط تلفن به این شبکه افزوده شود.

این فناوری روی شبکه دسترسی فیبرنوری راه اندازی شده تا امکان استفاده از خدمات دیتا روی خط تلفن برای مشترکان فراهم شود.

در مراسم رونمایی از این شبکه که صبح امروز صورت گرفت محمود واعظی وزیر ارتباطات به صورت نمادین و از طریق ویدئو کنفرانس این شبکه را در شهرک فرهنگیان استان زنجان، شهر جدید پرند استان تهران و شهر دلوار و عالیشهر و شهرک صنعتی بوشهر، افتتاح کرد.

در این مراسم همچنین پروژه های مبتنی بر فاز تکمیلی شبکه ملی اطلاعات از جمله شبکه اینترنت اشیا، خانه هوشمند، سامانه آموزش الکترونیکی، سامانه آنلاین تامین کالای مصرفی، شبکه استعلام بها وسامانه تخصصی نمایش درخواستی به عنوان خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین شبکه تلفن ثابت بخش خصوصی افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..