تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه «حالت ناشناس» در نسخه بتای Gboard برای گوشی های مجهز به اندروید مارشمالو و نوقا

عرضه «حالت ناشناس» در نسخه بتای Gboard برای گوشی های مجهز به اندروید مارشمالو و نوقا

حتماً می دانید که یکی از ویژگی های شناخته شده در مرورگر گوگل کروم، حالت ناشناس یا همان Incognito mode است که به شما کمک می‌ کند تا اطلاعات مشاهده شده در وب، در Cache یا History ذخیره نشوند و نیز درآمار سایت مذکور نیز لحاظ نشوند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اکنون نسخه بتای اپلیکیشن موسوم به Gboard به روز رسانی شده و در این نسخه ما شاهد اضافه شدن حالت ناشناس به کیبورد گوگل هستیم. این آپدیت که تحت عنوان Gboard 6.4 beta معرفی می شود؛ به کاربرانی که صاحب دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید مارشمالو یا نوقا هستند، این امکان را خواهد داد تا از حالت Incognito در گوشی هوشمندشان بهره مند شوند.

بد نیست بدانید که پیش تر این حالت تنها برای دستگاه هایی که سیستم عامل آن ها نسخه پیش نمایش Android O برای توسعه دهندگان بود، در دسترس بوده است. این قابلیت که در کروم با عنوان Incognito mode شناخته می شود، در Gboard نیز همین نام را یدک خواهد کشید و درست مانند آن از این که اطلاعات ورودی شما در کیبورد برای اهدافی همچون یادگیری ماشینی ضبط شود، جلوگیری خواهد کرد.

پیش تر گوگل در یکی از پست های بلاگی خود عنوان کرده بود که تمامی اشتباهات تایپی کاربران در هنگام استفاد از Gboard ثبت می شود تا برای اهدافی چون یادگیری ماشینی به کار گرفته شود.

جی بورد

اگر شما هم قصد دارید از حالت ناشناس استفاده کنید، باید ابتدا Gboard را به روز رسانی کنید و بعد این قابلیت به هنگام باز کردن یک تب Incognito در مرورگر گوگل کروم نسخه 59 یا جدیدتر، فعال خواهد شد.

ضمناً در کنار این تغییر، آپدیت هایی در قسمت تم ها و حالت ظاهری Gboard صورت گرفته که قطعاً می تواند کار با این اپلیکیشن را برای کاربران جذاب تر کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه «حالت ناشناس» در نسخه بتای Gboard برای گوشی های مجهز به اندروید مارشمالو و نوقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..