تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سردار کارگر با فرماندهان نظامی و انتظامی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار کارگر در این دیدار گفت: انسان وقتی موضوع دفاع مقدس را نگاه می کند, می بیند برکات دفاع مقدس روز به روز شکوفاتر می شود.


وی افزود:امروز هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است و این ایستادگی و مقاومت در آن دوران بود که امروز نام و آوازه ی جمهوری اسلامی ایران را در جهان طنین انداز کرده است.


سردار کارگر گفت :در دفاع مقدس به این موضوع رسیدیم که "می توانیم" و امروز پیشرفت در ساخت موشک، سلولهای بنیادی، نانو و همچنین علم پزشکی و سایر موضوعات را مدیون همین شعار هستیم که فعل میتوانیم را صرف کردیم.


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ستاد کل نیروی مسلح با اشاره به اینکه در مقابل استکبار جهانی تنها کشوری که تمام قد ایستاده و به آن افتخار می کند جمهوری اسلامی ایران است افزود:این افتخار بر پیشانی نظام است که نگذاشتیم سوریه و عراق سقوط کند و همه ی اینها ثمره دفاع مقدس و خون شهداست.

انتهای پیام / ا

ادای احترام امیر دریادار سیاری به شهید خوشنام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سردار کارگر با فرماندهان نظامی و انتظامی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..