تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است/دفاع مقدس «ما می‌توانیم» را به ما آموخت

ساعت: 22:22 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149926

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در گرگان گفت : امروز ما هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است. چرا که در این عرصه "ما می توانیم" را آموختیم و به این باور مهم رسیدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع فرماندهان ارشد نظامی استان گلستان در تپه نورالشهدا گرگان گفت : امروز ما هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است. چرا که در این عرصه "ما می توانیم" را آموختیم و به این باور مهم رسیدیم.

وی صاحب دفاع مقدس را وجود مقدس سیدالشهدا (ع) عنوان نموه و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است و این به برکت خون شهدا، ازخودگذشتگی رزمندگان، جانبازان و دفاع مقدس است.

سردار کارگر با بیان این نکته که کلید وحدت در کشور ما دفاع مقدس است، افزود : یکی از بزرگترین کارهایی که می‌توان در عرصه تبیین فرهنگ دفاع مقدس انجام داد، عرضه صحیح آن به نسل جوان در این برهه از تاریخ است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان گفت: برای ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید از ظرفیت استان و ظرفیت مردمی استفاده کرد و همه استان باید دست در دست هم بدهند تا هر چه سریع‌تر این مرکز فرهنگی ساخته شود. زیرا این مرکز نماد چهارهزار شهید استان گلستان است و نقش استان گلستان در دفاع مقدس را می توان به خوبی در آن به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است/دفاع مقدس «ما می‌توانیم» را به ما آموخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..