تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تمایل الکسیس سانچس برای ترک آرسنال

کد خبر: ۵۶۶۳۸۷

۲۴۰  بازدید

الکسیس سانچس، ستاره آرسنال، تایید کرد که مایل است از این باشگاه جدا شود.

ورزش سه: الکسیس سانچس، ستاره آرسنال، تایید کرد که مایل است از این باشگاه جدا شود.

 الکسیس که تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد، هنوز حاضر به تمدید قراردادش نشده و همین مسئله شایعات زیادی در مورد جدایی او از توپچی ها ایجاد کرده است.

گفته می شود درخواست دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی این ستاره شلیایی باعث شده تا مذاکرات تمدید قرارداد او با آرسنال نیمه کاره بماند و اکنون او با ابراز علاقه به بازی در لیگ قهرمانان اروپا، تلویحا از تمایلش به ترک آرسنال گفت زیرا توپچی ها بعد از 21 سال، در فصل اخیر نتوانستند جواز حضور در چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

او به خبرنگاران گفت:" من می خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم. تصمیم فقط با من نیست. من باید منتظر آرسنال بمانم.

من تصمیمم را گرفته ام. باید منتظر پاسخ آرسنال بمانم. نظر من بازی کردن در ترکیب تیم و همینطور در چمپیونزلیگ است. از وقتی بچه بودم، این رویا را در سر داشتم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تمایل الکسیس سانچس برای ترک آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..