تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر| لاله اسکندری و مرتضی آتش زمزم در کافه خبر

تصاویر| لاله اسکندری و مرتضی آتش زمزم در کافه خبر

فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم و بازی لاله اسکندری در نقش شیرین فضایی وهم آلود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که در اصفهان فیلمبرداری شده است، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، لیلا اوتادی و... بازی کرده اند. کارگردان و اسکندری بازیگر این فیلم عصر امروز، شنبه ۲۴ تیر مهمان کافه خبر بودند و با آنها درباره تجربیاتشان از این اثر سینمایی گفتگو کردیم. مشروح این کافه خبر به زودی در خبرگزاری خبرآنلاین منتشر می شود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر| لاله اسکندری و مرتضی آتش زمزم در کافه خبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..