تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت مسلحانه از یک شعبه بانک ملی در شوشتر/ سارق دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از یک سرقت مسلحانه از یک شعبه بانک ملی در شوشتر خبر داد.

سرقت 20 میلیون تومان از بانک

سرهنگ علی قاسم‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان،‌ با اشاره به جزئیات این سرقت اظهار کرد:‌ حوالی ظهر امروز(24 تیرماه) فردی که یک شی مشکوک پیچیده در پارچه در دست داشت، با ورود به یکی از شعب بانک ملی در شهر شوشتر این شیء را روی گردن رییس شعبه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد:‌ این فرد پس از سرقت 20 میلیون تومان برای خروج از شعبه با قمه‌ای که در دست داشت اقدام به شکستن شیشه‌های درب بانک کرد که این امر موجب به صدا در آمردن آژیرهای بانک می‌شود. خوشبختانه نیروهای انتظامی، نزدیک این شعبه مستقر بودند که با شنیدن صدای آژیر سریعا وارد عمل می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود:‌ عوامل انتظامی در یک تعقیب و گریز و در کمترین زمان، سارق را دستگیر و علاوه بر عودت پول‌های به سرقت رفته، شیء مشکوک و قمه سارق را ضبط کردند. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت مسلحانه از یک شعبه بانک ملی در شوشتر/ سارق دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..