تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا مومنان در روز قیامت خدا را خواهند دید؟

آیا مومنان در روز قیامت خدا را خواهند دید؟ به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سوالی از علامه طباطبایی پرسیدند: با توجه به حدیثی از امام صادق (ع) آیا مومنان در روز قیامت خدا را خواهند دید؟

ایشان در پاسخ می گوید:در مورد مشاهده خداوند در دنیا و آخرت باید توجه داشت که ما در دیدنمان واقعیت را مشاهده می کنیم.چه در دنیا و چه در آخرت.اصلا غیر از خدا برای ما مشهود نیست.

ایشان در ادامه با استناد بر آیه های 53 و 54 سوره فصلت ادامه می دهد:خداوند در قرآن می فرماید:به زودی نشانه های خود را در افق های گوناگون و در دل هایشان به ایشان خواهیم نمود، تا بر ایشان روشن گردد که تنها او حق است.آیا برای حق بودن پروردگارت همین کافی نیست که او بر هر چیزی مشهود است.بله آنان در لقای پروردگارشان تردید دارند آگاه باش که مسلما او به هر چیزی احاطه دارند.

علامه در ادامه می افزاید:با استناد بر این آیات خداوند حتی در دنیا هم مشهود است و در آخرت نیز خداوند متعال حق و مبین و آشکار است.

منبع:کتاب در محضر علامه طباطبایی، ص32

انتهای پیام/

نظرعلامه طباطبایی درباره دیدن خدا وند در قیامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا مومنان در روز قیامت خدا را خواهند دید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..