تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگیزه عجیب چاق ترین مرد چین، سوژه رسانه ها شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انگیزه چاق ترین مرد چین که ظرف مدت پنج ماه توانست 70 کیلوگرم از وزنش را کاهش دهد او را تبدیل به تیتر رسانه های چینی کرده است.

چاق ترین مرد کشور چین + تصاویر

" هوانگ جیانگ ژین" 26 ساله نخستین بار زمانی مشهور شد که تصاویری از وی در پیاده روی مقابل بیمارستانی در " ووهان" چین منتشر شد. در این تصاویر در حالی که وی نقش بر زمین شده بود و افراد زیادی او را احاطه کرده بودند دیده می شد. سرانجام با کمک حدود 20 نفر این مرد 265 کیلوگرمی  با یک ویلچر به داخل بیمارستان منتقل شد.

چاق ترین مرد کشور چین + تصاویر

این اتفاق نچندان خوشایند باعث شد تا " هوانگ" تصمیمی جدی برای کاهش وزن خود اتخاذ کند. طبق برنامه ای که بیمارستان برای او در نظر گرفت، وی رژیم غذایی مناسبی را دنبال کرد و ورزش خود را بصورت منظم انجام داد. همچنین در این بیمارستان یک عمل جراحی برای کاهش سایز شکم وی انجام شد.

حال بعد از گذشت پنج ماه، وزن وی به 195 کیلوگرم کاهش یافته است و هوآنگ بنا به تصمیم پزشکان قصد دارد تا در مدت 1 سال حدود 100 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

چاق ترین مرد کشور چین + تصاویر

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگیزه عجیب چاق ترین مرد چین، سوژه رسانه ها شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..