تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد معجزه آسای دو قلو‌ها با وجود مرگ مغزی مادر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرگ مغزی مادر باردار بعد از ۱۲۳ روز با زایمان او پایان ماجرا بود. زن جوان که در روز‌های شیرین دوران بارداری اش دچار مرگ مغزی شد به طور معجزه آسایی توانست جنین ۲ قلوی خود را نگاه داشته و بعد از روز‌های سخت آن‌ها را به دنیا بیاورد. “زامپولی پادیلا ” ۲۱ ساله در دوران بارداری بر اثر سکته مغزی دچار مرگ مغزی شد، حالتی که هیچ تفاوتی با مرگ ندارد، وضعیت او طوری بود که پزشک تشخیص داد جنین‌های داخل رحم او می‌توانند زنده مانده و به موقع متولد شوند.

پزشک متخصص زن باردار می‌گوید:قلب هر دو جنین بعد از سکته مغزی مادر متوقف شده بود، اما با معاینات احساس کردم که آن‌ها هنوز زنده هستند برای همین تصمیم گرفتم با روشی حسی زنده بودن آن‌ها را تست کنم، یکی از پرستاران زن را صدا زدم و از او خواستم تا مثل همه مادران باردار دستش را روی شکم زنی که بعد از سکته مغزی بی جان روی تخت خوابیده بود بگذارد و با جنین‌های داخل رحم او صحبت کند، باورکردنی نبود پرستار شروع به صحبت کرد و بعد از چند دقیقه کوتاه برای آن‌ها شعر مادرانه خواند.

قلب جنین‌ها شروع به تپش کرد نمی‌دانستم چه معجزه‌ای رخ داد، ولی در نهایت جنین‌ها به زندگی بازگشتند. در ان زمان جنین‌ها در هفته ۹ بارداری بودند و زایمان غیرممکن بود برای همین بایستی روز‌ها می‌گذشت تا اعضای اصلی بدنشان تشکیل می‌شد. “پادیلا” جوان باید بیش از ۱۰۰ روز دوقلوهایش را داخل رحمش نگاه می‌داشت، تمامی دستگاه‌ها برای این شرایط فراهم شدند و مراقبت‌های ویژه آغاز شد تا در نهایت دوقلو‌های مادری که چند ماه پیش مرگ مغزی شده بود در یکی از بیمارستان‌های برزیل با جراحی سزارین متولد شدند.

منبع:میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد معجزه آسای دو قلو‌ها با وجود مرگ مغزی مادر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..