تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ رییس شرکت زیرساخت به معاون دادستان کشور+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی معاون وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات مديرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اتوبان و شاهراه ارتباطات کشور برای نفوذ کشیده نشده، برای رفاه زندگی مردم، افزایش اشتغال و توسعه شبکه ملی اطلاعات کشیده شده است. اگر هدفی هم در نفوذ بوده، نفوذ کلام حق اسلام در دنیاست.
برادر خوبم؛ اشکال از جای دیگری است.
پی نوشت: چرا رسانه استعمار پیر این خبر را زود تیتر کرد؟ معمار اختلاف چه چیزی را در سر می پروراند؟"

لازم به ذکر است عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه امروز(شنبه) در بخشی از صحبت های خود در جمع خبرنگاران گفته بود:  تاکنون هر فازی از شبکه ملی اطلاعات افتتاح شده عملا نفوذ شبکه‌های اجتماعی بیگانه گسترده‌تر شده است. در واقع وزارت ارتباطات برای بیگانگان در فضای مجازی اتوبان کشی کرده است. دلیل این مدعا این است که در حال حاضر بیش دو سوم پهنای باند فضای مجازی کشور در اشغال بیگانگان است .

انتهای پیام/

پاسخ اینستاگرامی معاون وزیر ارتباطات به اظهارات خرم‌آبادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ رییس شرکت زیرساخت به معاون دادستان کشور+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..