تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فینال جام جهانی 2018 روسیه در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر از یک سال به آغاز رقابت‌های جام جهانی 2018 باقی مانده، رقابتی که میلیون‌ها چشم را به سمت روسیه، میزبان جام جهانی، می‌کشاند و بار دیگر تقابل اشک‌ها و لبخندها در فوتبال معنا می‌یابد. درست یک سال دیگر در چنین روزی دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد.

 

اکانت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، در اینستاگرام با انتشار نمایی زیبا از ورزشگاه لوژنیکی روسیه نوشت: "دقیقا یک سال دیگر فینال جام جهانی در این ورزشگاه برگزار می‌شود، به نظر شما کدام تیم‌ها در آن‌جا بازی می‌کنند؟!"

 

انتهای پیام/

نمایی از ورزشگاه دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فینال جام جهانی 2018 روسیه در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..