تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات ویژه پلیس آمریکا برای مردمش + فیلم

خدمات ویژه پلیس آمریکا برای مردمش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس نماد امنیت است؛  حفاظت از جان، مال و شخصیت مردم در هر جامعه‌ بدست این نیرو است،  اما گویا در آمریکا اوضاع کاملا متفاوت است؛ گواه این ادعا، سندهای مختلف از منابع رسمی و نظامی این کشور در این رابطه است که در زیر به برخی از آنها می‌پردازیم.

قانون آمریکا به پلیس اجازه می دهد اگر شبهه ای در اموال شهروندان بود آن را مصادره کند و نیازی به اجازه دادگاه، طرح اتهام  به صاحب مال و یا توقیف آنان ندارد، موضوعی که یک افسر آمریکایی در شهر کلمبیا آن را اینگونه شرح می‌دهد؛ ما عادت کرده ایم وقتی بودجه نیست به سراغ اموال مصادره ای برویم، این اموال هدیه‌ای آسمانی برای ما است.  پایگاه عربی روسیا الیوم؛ اموال مصادره شده برای خرید تجهیزات  و یا پرداخت حقوق، در میان واحدهای پلیس توزیع می شود.

پلیس تنها در سال  2014 اموالی به ارزش 4.5 میلیارد دلار را مصادره کرد، در حالی که دزدان در همان سال  4 میلیارد دلار را به سرقت برده بودند.

در کنار این مورد، نگاه نژادپرستانه، و انگیزه‌های غیر اخلاقی  آمریکا در خشونت و قتل نیز غوغایی پنهان به پا کرده؛

ایندپندنت : امریکا رکورد دار میزان دستگیری سیاه پوستان  است. دکتر کلیپ رابرت، معاون خزانه داری آمریکا در زمان ریگان در مصاحبه‌ای گفت: من در گوگل عبارت فیلم های خشونت پلیس آمریکا را جست و جو کردم،  در عرض 31 صدم ثانیه، 7 میلیون و 660 هزار فیلم ظاهر شد. گاردین؛ پلیس آمریکا تنها در سال 2015 ، 1134 نفر را کشت، تعداد افرادی که  هر هفته بدست پلیس آمریکا به قتل می رسند بیشتر از کشته شدگان یکسال  پلیس آلمان است، به این معنی که  احتمال مرگ آمریکایی‌ها توسط پلیس را 8 برابر بیشتر از خطر کشته شدن در حملات تروریستی است. پلیس شهرپاسکو در ایالت واشنگتن با جمعیت تنها 67 هزار و 599 نفر به مضنونین و افراد غیر مسلح شلیک کرده بیش از گلوله هایی است که پلیس فنلاند با جمعیت 5 میلیون و 400 هزار نفر در کل سال 2013 شلیک کرده است.  گروه تحقیق در پلیس فلوریدا  اعلام کرد حجم انبوهی از ایمیل های افسران پلیس شهرمیامی بیج در بازرسی نامحسوس  قرار گرفت و صدها مورد از محتوای مستهجن با نژادپرستانه در میان آنها یافت شده است. به گزارش یو اس ای تودی، دیده بان حقوق بشر اعلام کرده در سال 2010 به  آمریکا توصیه شد تا اقدامات جدی برای توقف خشونت پلیس این کشور، علیه آزار و اذیت اقلیت ها انجام دهد. توصیه‌ای که نه تنها جدی گرفته نشد بلکه با افزایش علیه  سیاهپوست ها انجام گرفت. شلیک 6 گلوله به مایکل برون نوجوان و غیر مسلح، یا مرگ گانر بعلت خفگی، نشان  از رفتار غیر عادی پلیس با سیاه‌هان آمریکا دارد. شبکه اسپوتینگ اعلام کرد بر اساس یافته ها از هر 65 سیاهپوستی که در آمریکا می میرد 1 نفر بدست پلیس کشته می‌شود. واشنگتن پست نوشت؛ علی رغم اینکه  تعداد  آمریکایی که اصالت آفریقایی دارند  حدود 16 درصد از ساکنان امریکا را تشکیل می دهد اما حدود 40 درصد از کسانی که توسط پلیس کشته  شوند افراد سیاه پوست و غیر مسلح بوده اند. ویکی پدیا نوشت؛ در سال 2006 هیات بازنگری شکایت غیر نظامیان نیویورک 7 هزار و 699 شکایت دریافت کرد که تنها 6 درصد آنها نتیجه گرفت. 94 درصد راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات ویژه پلیس آمریکا برای مردمش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..