تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس

بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته امانوئل مکرون به  همسرش از رئیس جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ در کاخ الیزه استقبال کردند. آنگونه که رسانه‌های خارجی از جمله دیلی‌میل نوشته‌اند در تصاویری که از این استقبال منتشر شده دو چیز جلب توجه می‌کند؛ تفاوت سنی رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا با همسران‌شان و لباس ملانیا ترامپ و برژیت مکرون.

مکرون حدود 2 ماه پیش به ریاست جمهوری فرانسه رسید در آن زمان بیشترین حاشیه حول محور همسر او می‌‌‌چرخید؛ زنی 64 ساله که زمانی معلم ادبیات امانوئل مکرون بوده و از او 25 سال بزرگتر است. این قضیه اما در زوج آمریکایی برعکس است؛ ترامپ 71 ساله در کنار ملانیای 47 ساله زوج کاخ سفید را تشکیل می‌دهند.

اما نکته دیگری که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت لباس همسران این دو رئیس جمهور بود. لباس‌هایی با ترکیب رنگ قرمز، آبی و سفید که به‌نوعی پرچم فرانسه را تشکیل می‌‌دهد. در تصاویر استقبال، ملانیا ترامپ کت و دامن و کفش قرمز و برژیت مکرون لباسی سفید با کفش‌‌های آبی پوشیده‌‌‌اند. از نظر رسانه‌ها این ترکیب رنگ که یادآور پرچم فرانسه است اتفاقی نبوده و شاید با هماهنگی صورت گرفته باشد.

یادآوری می‌شود که دو رئیس جمهور، چندی پیش در حاشیه اجلاس سران G 20 با هم ملاقات کرده بودند اما این اولین باری است که ترامپ پس از پیروزی در انتخابات به فرانسه سفر می‌کند.

بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس

بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس

بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس

بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس

بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس

انتهای پیام/

همسران رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه سوژه رسانه‌های خارجی شدند +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین تفاوت همسران دو رئیس جمهور +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..