تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالا مشغول توسعه اپلیکیشن خبری ویژه خود است

سامسونگ احتمالا مشغول توسعه اپلیکیشن خبری ویژه خود است

همانطور که مطلعید تعداد زیادی اپلیکیشن خبری در حال حاضر در دسترس است که از منابع متعددی اخبار را در اختیار کاربران قرار می دهند. در هر حال، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد در این حوزه هم دستی بر آتش داشته باشد، چرا که بر اساس گزارش SamMobile سامسونگ مشغول کار بر روی اپلیکیشن خبری خود است که پادکست ها و حتی Bixby Voice را پشتیبانی می کند. با تک شات همراه باشید.


بر اساس این گزارش، این اپلیکیشن خبری فراتر از صرفاً یک اپلیکیشن خبری است و به کاربران اجازه می دهد در پادکست ها و کانال های متعددی به جستجو بپردازند و به اشتراک آنها درآیند. این اپلیکیشن از Bixby Voice نیز پشتیبانی می کند، بدین معنی که کاربران می توانند با استفاده از فرامین صوتی از این اپلیکیشن بخواهند که پادکست خاصی را پخش کند.


با توجه به اینکه رقبای سامسونگ منجمله اپل و گوگل در حال حاضر خود دارای اپلیکیشن های خبری هستند، جای تعجب نیست اگر سامسونگ هم در این حوزه وارد شود. پیشتر هم دیدیم که سامسونگ با معرفی سرویس استریمینگ موزیک خود و همچنین سرویس پرداخت موبایلی در سامسونگ پی سعی کرد در رقابت از سایر کمپانی ها عقب نماند.


از طرفی چون سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده اسمارت فون های اندرویدی است، قطعا تعداد قابل توجهی کاربر دارد که می تواند کاربران این اپلیکیشن را منطقی جلوه دهد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالا مشغول توسعه اپلیکیشن خبری ویژه خود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..