تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل آینده آمازون اکو احتمالا شباهت بیشتری به هوم پاد اپل خواهد داشت

نسل آینده آمازون اکو احتمالا شباهت بیشتری به هوم پاد اپل خواهد داشت

لازم به ذکر نیست که آمازون با معرفی سری اکو بنیانگذار گروه جدیدی از گجت ها با عنوان اسپیکرهای هوشمند بود. این نوآوری کمپانی هایی مانند مایکروسافت، گوگل و حتی اپل را ترغیب کرد که دستگاه های خود در این گروه را معرفی کنند. اما حالا به گزارش انگجت نسل بعدی آمازون اکو به هوم پاد اپل شباهت خواهد داشت. با تک شات همراه باشید.


هوم پاد در واقع پاسخ اپل به آمازون اکوست که از طراحی متفاوتی برخوردار است. هوم پاد شبیه به یک استوانه است که دارای مش در اطراف بلندگو می باشد. به گزارش انگجت، نسل بعدی آمازون اکو احتمالا ظاهری مشابه با هوم پاد اپل دارد. در این گزارش آمده است که نسل بعدی آمازون اکو کوتاه تر است و از قطر کمتری برخوردار است "درست مثل اینکه سه یا چهار اکو دات روی هم قرار گرفته باشند".


همچنین گفته می شود آمازون طراحی اکو را با گرد کردن کناره ها و افزودن پوششی پاچه مانند تغییر خواهد داد. از نظر صدا نیز به نظر می رسد آمازون همانند هوم پاد اپل که از 7 توییتر در آن استفاده شده، چندین توییتر را به کار گیرد تا کیفیت صدا را بهبود بخشد.


مزیت آمازون اکو به قیمت مناسب و عملکرد خوب آن است چرا که آمازون الکسا را در اختیار توسعه دهندگان سوم شخص قرار داده تا بتوانند برنامه های متعددی را برای آن تهیه کنند. در هر حال باید منتظر خبرهای تاییدی آمازون در این خصوص بمانیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل آینده آمازون اکو احتمالا شباهت بیشتری به هوم پاد اپل خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..