تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 4 اسمارت فون جدید دیگر را تا پایان سال 2017 معرفی خواهد کرد

نوکیا 4 اسمارت فون جدید دیگر را تا پایان سال 2017 معرفی خواهد کرد

به نظر می رسد نوکیا و HMD Global عزم خود را جزم کرده اند تا زمان از دست رفته را به هر ترتیب جبران کنند. اوایل سال جاری چندین اسمارت فون با برند نوکیا معرفی شد و شایعات از این حکایت دارند که باید انتظار معرفی چند اسمارت فون جدید دیگر، شامل یک یا دو پرچمدار، را نیز داشته باشیم. بر اساس گزارشی که از کشور چین منتشر شده است، به نظر می رسد که حداقل 4 گوشی جدید با برند نوکیا تا پایان سال رونمایی شوند. با تک شات همراه باشید.


این گزارش ادعا دارد که گوشی های مورد نظر نوکیا2، نوکیا 7، نوکیا 8 و نوکیا 9 خواهند بود. دو گوشی آخر بر اساس شایعات پرچمداران نوکیا خواهند بود که اطلاعات خاصی در مورد آنها در دست نیست و فقط احتمال داده می شود که از آخرین سخت افزار و احتمالا دوربین های کارل زایس برخوردار باشند.


در خصوص مشخصات نوکیا 2 و نوکیا 7 نیز اطلاعاتی در دست نیست. بر اساس شماره مدل می توان گفت که نوکیا 2 یک گوشی پایین رده و نوکیا 7 یک میان رده که کمی از نوکیا 6 قدرتمندتر است خواهند بود. در هر حال بهتر است همچنان به این گزارش ها به عنوان شایعه نگاه کنیم. اما اگر این شایعات به واقعیت بپیوندند، نوکیا و HMD قصد دارند زمان از دست رفته را با معرفی تعداد زیادی از محصولات نوکیا به بازار در سال 2017 جبران کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 4 اسمارت فون جدید دیگر را تا پایان سال 2017 معرفی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..